Lokal | 05. jan. 2021
For abonnenter

– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår

Oselvarverkstaden mista inntekter i 2020 grunna korona-pandemien. No vil dei satsa meir digitalt.

– Vi må kanskje tenkja nytt når det kjem til marknadsføringa vår
Dagleg leiar hos Oselvarverkstaden, Vidar Langeland, fortel om utfordringar knytt til korona-pandemien. (Foto: Kjetil Osablod Grønvigh)
Kjetil Osablod Grønvigh
Kjetil Osablod Grønvightirsdag 05. jan. 2021 11:02

Les vidare med abonnement

Allereie abonnent? Logg inn

Hald deg oppdatert med Midtsiden

Få tilgang til alt innhald frå Midtsiden-redaksjonen. Som abonnent hjelper du oss på veg til å kunna dekka endå meir av det som skjer i Os!

  • Tilgang til alt innhald
  • Utan bindingstid
  • Frå 145 kr/md.
Les meir og bestill

Abonnementet blir fornya kvar månad. Du kan seia opp kor tid du vil, og blir då ikkje belasta for neste periode.

Spennande? Vil du ha ukas høgdepunkt i innboksen?